måndag 2 juli 2018

VITA ROSOR


 Hej!

Båda barnen sover så jag passar på att sätta mig här en stund. Min syster hade med sig den här otroligt vackra rosen i fredags. Det var en present till Julia. Hon tyckte att Julia skulle få en egen ros i våran trädgård. Hur gulligt var inte det? Jag ska göra en ny rabatt vid växthuset där jag hade tänkt att plantera lite pioner och sånt. Jag tror att den skulle passa perfekt där.


 Jag tycker att det är så fint med rosor, vita är min favorit så den kommer passa bra i våran trädgård. Idag har jag planterat lite vitt pampagräs också, både i krukor och i rabatterna. Det ska bli spännande att se hur dem tar sig.


 Lite mer vardagsrum. Jag var bara tvungen att fota rosen innan vi ställde ut den i trädgården. Jag tyckte att den gjorde sig fin där på träbordet.


Favoritlampan hänger fortfarande kvar i vardagsrummet. Den blev liksom pricken över i:et i det här rummet. Nu ska jag gå ut på altanen och göra Mattias sällskap. Hoppas att ni får en mysig kväll ni också så hörs vi kanske imorgon igen :)

Kram

Inga kommentarer: