söndag 15 juli 2018

SOMMARKÖK


Hej

Vi har haft lite fikagäster här hemma idag så jag passade på att baka en rabarberpaj imorse. Rabarberna här hemma är fortfarande jättegoda. Efter fikat så hängde vi i trädgården medan Julia badade i sin pool. Vilken värme vi har. Det går knappt inte att vara på övervåningen om man inte kör aircondition. Vi har flyttat ner helt i källaren nu, det är så himla skönt att sova där nere, speciellt när man har två små också.


Här kommer lite nya bilder på köket. Jag har målat alla fönster här inne nu, de var mörkbruna innan så det blev lite skillnad :) Nu ska jag bara måla taklisterna och sen ska jag sätta upp gardiner hade jag tänkt. Det blir lite mer ombonat då.

Hoppas att ni mår bra och har en skön semester!

Kram

2 kommentarer:

No34 sa...

Ljuvligt kök... och jag sitter här och tänker på att ta tag i fönstermålningen av källarfönstren... Dags att kavla upp ärmarna och ta tag i den biten, nu när det verkligen är målarväder...
Önskar Er en fin måndag, kraaam Kate

Malin sa...

Vilket vackert kök ni har =)

Ha en fin kväll!