fredag 13 juli 2018

SEMESTER


Hej hopp från ett gäng semesterfirare!

Alltså vilken sommar vi har. Här hemma badar vi, solar, äter gott och bara njuter. Man vill inte göra så mycket annat i den här värmen. Svensk sommar när den är som bäst! Vi skulle egentligen åkt bort några dagar den här veckan men det blev tyvärr inte så. Mattias tog lite nya bilder på mig och barnen igår kväll. Det är ju oftast jag som tar kort på dem annars men nu kände jag att jag ville ha några på oss då Arvid växer alldeles för fort.


En famn full av kärlek.


Tänk att han redan är 6 månader. Min älskade lilla bebis. Jag vet faktiskt inte vem han är mest lik?


Min ursnygga klänning kommer från H&M och den där sådär riktigt skön som den ser ut att vara. Solhatten fick jag av mamma härom dagen och mina Birkenstock bor jag i på somrarna. Nu vankas det datenight (och lite målning däremellan..) med min man då Julia sover inne hos mormor. Hoppas att ni får en fin kväll!

Kram

1 kommentar:

Malin s sa...

Fina bilder på er, o klänningen ser ju verkligen ur skön ut.

Ha en fin kväll =)

Kramar