fredag 13 april 2018

OBÄDDAT


 Knoppbräda IKEA, sänghimmel/påslakan/korg med lock Ellos, lampa/väggkorg min webshop, rund spegel ÖoB, träbänk loppisfynd.


 Nuförtiden så hinner jag aldrig bädda sängen, men vad gör väl det när man har snygga linnepåslakan :)


Hej finaste ni!

Då var det fredag igen. Veckorna bara rusar förbi. Tänk att Mattias bara har två veckor kvar på sin föräldraledighet sen börjar han jobba igen. Då ska jag klara mig själv hemma med två småbarn måndag till torsdag. Det känns lite vemodigt måste jag erkänna. Han har legat ute på jobb i ca 11 år men jag vänjer mig aldrig.. När jag blev gravid med Arvid så hade vi den turen att han hamnade i närheten på jobb så då kunde han åka hem på kvällarna. Ja ja, vi får hålla tummarna att det dyker upp något nytt jobb på hemmaplan snart :)

Barnen sover och jag har passat på att jobba undan lite. Vi ska straxt åka och köpa lite vårblommor som vi ska plantera här utanför. Det är så härligt att våren äntligen är här! Imorgon tänkte vi inviga grillen. Som jag har längtat. Hoppas att ni får en mysig helg!

Kram

Inga kommentarer: