söndag 29 april 2018

MINA SMÅ


 Här inne kan vi leka i timmar. Jag, Julia och Arvid brukar ligga inne i tältet och läsa böcker.


 När Julia var liten så sa vi jämt "snällare och gladare bebis kan man nog inte få".. sen kom Arvid.


 Hon som har världens finaste lockar.


 Som jag njuter av den här lilla killen.


 Hej!

Mina små hjärtan.. Varje dag stannar jag upp och njuter lite extra av tillvaron. Jag njuter av att ha en liten bebis hemma samtidigt som jag tittar på Julia och önskar att jag kunde stanna tiden lite. När jag ser hur Julia är mot sin lillebror så blir jag alldeles varm i hjärtat. Jag hoppas innerligt att dem alltid ska finnas där för varandra.

Arvid är en liten kille som njuter av livet. Han älskar att prata och ler mer än någon annan som jag har träffat. Han somnar samma tid som Julia på kvällarna. Det har kommit naturligt att han har fått samma rutiner som henne även om han sover några fler korta stunder om dagen. Livet rullar på helt enkelt. Jag har aldrig vart så trött som jag är nu men jag har heller aldrig känt mig så rik och lycklig..

Trevlig söndag! Kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Så fint skrivet😍😍😍