måndag 15 maj 2017

VAGN


Igår flyttade jag runt på min fina vagn från Ellos, den hamnade till slut inne i sovrummet.

 

Vagnen är så himla praktisk! Den skulle passa lika bra inne i badrummet eller i köket också för den delen.


Hej på er!

Helgen tog slut alldeles för fort. I fredags åkte vi och hämtade hem vagnen och shoppade lite inför pappas 60 års dag. Lördagen spenderade vi hemma hos min morbror i Täby där vi blev bjudna på god mat och vin ute på en solvarm altan. Söndagen ägnade jag mig åt lite jobb och piff här hemma. 

Jag är så himla nöjd med vagnen. Jag tänker mig att den kommer passa jättebra i vårt nya kök sen, om inte så får den fortsätta agera förvaring åt alla fina linnetextilier :) Vill ni kika på vagnen så hittar ni den här.

Kram
 
 (Det här inlägget presenteras i samarbete med Ellos)

Inga kommentarer: