söndag 7 maj 2017

HANDDUKAR


 Finaste handduken med fransar längs sidorna. Handduken heter "Saray" och ni hittar den här.


Det här planteringsbordet köpte Mattias till mig förra våren när jag var gravid och hade svårt att plantera om blommorna.


Söta små minipenséer i en gammal hink.


Jag tycker om att fota i morgonljuset när daggen fortfarande ligger kvar på gräset.


Jag fyllde även på handduksförrådet med helgråa handdukar. Så mjuka och sköna. Handdukarna heter "Dottie" och ni hittar de här.


Jag gillar alla små fina detaljer på handdukarna.
 

Det börjar bli så grönt och fint ute nu..


Hej!

Vilket härligt sommarväder vi har haft den här helgen. Vi har fixat lite i trädgården, gått långa promenader i solen, vart till lekparken, ätit god mat och suttit ute och pratat på kvällarna. Vi håller på och planerar lite inför framtiden så det finns mycket att prata om. Jag vill inte berätta riktigt vad det är än för ens allt är klart :) Det är så roligt när man längtar och har något att se fram emot.

Hoppas att ni också har haft en fin och solig helg!

(Det här inlägget presenteras i samarbete med Ellos)

Inga kommentarer: