tisdag 16 maj 2017

LINNEBEIGE


Äntligen har sittdynan från Ellos kommit! Färgen är så himla fin.


Jag älskar Julias gulliga morgonfrisyr, allt står bara rätt upp :)


Hej!

I morse lekte Julia på sin nya sittdyna från Ellos. Så mjuka och sköna att sitta eller ligga på. Snygga med dessutom! Jag var bara tvungen att beställa hem den i den här färgen också. Som sagt, alla i familjen älskar de här dynorna. De är så användbara både inne och ute nu till sommaren. Julia älskar när vi ställer upp alla på rad och bygger en tunnel, det är så roligt att krypa runt runt runt.. mina knän är alldeles ömma av alla krypövningar här hemma :)

Ps. Jag såg att alla färger på dynorna fanns hemma i lager just nu, ni hittar de här.

(Det här inlägget presenteras i samarbete med Ellos) 

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Så snygg dyna! Den måste jag kolla upp. Färgen gillas också :)
Ha en skön vecka nu...
Kram Titti