fredag 19 februari 2016

VECKA 23


Idag gick jag in i vecka 23 (22+0).


Hon sparkar så hårt att det syns utanpå magen nu.


Hej!

Idag gick jag in i vecka 23 (22+0) och vågen stod på 66,3 kg imorse. Jag har gått upp ytterligare 1 kg på en vecka och det både syns och känns. Nu jag kan inte ligga på mage längre när jag ska sova, den är liksom i vägen. Jag har inte sugen på varken semlor eller pommes längre. Jag är faktiskt inte sugen på något speciellt alls. Jag äter fortfarande nyttig mat och går på mina långpromenader två gånger om dagen, mitt flås har blivit betydligt sämre den senaste veckan.. Jag får liksom stanna och andas efter vägen ibland :) Våran lilla älskling sparkar så hårt att det syns utanpå magen nu :) Känslan när Mattias såg första sparken var helt underbar. Han kommer att bli världens bästa pappa. Han skämmer bort mig med vackra komplimanger, blommor och så mycket kärlek att mitt hjärta svämmar över ibland. Tänk att vi firar 10 år tillsammans i höst.

Jag är världens lyckligaste!

Inga kommentarer: