tisdag 9 februari 2016

SEBRA BABY- OCH JUNIORSÄNG


Finaste barnsängen från Sebra.


Kuddfodral med klassiska pailseymönster, min webshop.


Jag tog ner sänghimmeln som satt över våran säng och hängde den över spjälsängen istället. Den finns att köpa på IKEA för en billig peng.


Blått och vitt.


Hej!

Idag kom pappa över och hjälpte mig att skruva ihop baby- och juniorsängen som jag beställde från Jollyroom härom veckan. Det bästa med den här sängen, förutom att den är så himla fin, är att man kan dra ut den allteftersom barnet växer. Väldigt praktiskt tycker jag! Den är lika fin när den är utdragen helt också :) Nu längtar jag efter att piffa till sängen med söta sängkläder och kuddar. Jag har beställt hem spjälskydd, babyfiltar och bäddset i olika färger och mönster i 100% ekologisk bomull som jag även kommer att sälja i webshopen sen.

Kram

Inga kommentarer: