lördag 28 februari 2015

Ny vårjacka!


Jag var bara tvungen att prova min nya fina vårjacka idag. Vilken tur att jag har en snäll karl som ställer upp och fotar lite ;)


Den kommer från Lindex och kostar 599 kr om jag minns rätt.


Älskar alla snygga gulddetaljer! 


Det bästa är att det är dragsko i midjan, då kan man dra åt den så att den sitter perfekt.


Sen kom det en nyfiken varg och undrade vad vi pysslade med :)


Hej!

Jag behövde verkligen en veckas ledighet tillsammans med Mattias. Nu känner jag mig utvilad och full av ny energi. Det har vart lite mycket dem senaste månaderna. Saker som man inte riktigt kan styra över. Då kan det vara skönt att stanna upp ett tag och hämta nya krafter :)

Ser ni det ursöta nattlinnet? Jag fick det av mamma när jag fyllde år. Jag har liksom blivit beroende av söta nattlinnen, speciellt dem från Lindex. Så sköna att traska omkring i på kvällarna! Nu har jag rensat ur garderoben och fyllt på med lite vårnytt. Det enda som saknas är ett par nya behåar som jag tänkte införskaffa nästa vecka. Trevlig helg!

/Linda

Inga kommentarer: