söndag 15 februari 2015

Blåvit klänning


Lampfot & lampskärm IKEA, månbord loppisfynd, pinnstol loppisfynd.


En tunn och skön klänning med rart mönster..


Igår invigde jag min nya klänning! Guldhalsbandet fick jag av älskade mormor på min 18 års dag.


Klänningen kommer från H&M och kostar 149 kr.


Älskar, älskar, älskar min nya korg! Finns i min webbutik för den som är sugen :)


Sovrummet går i färgerna vitt, ljusgrått och blåa toner.


Hej sötaste ni!

Hoppas att ni hade en mysig alla hjärtans dag. Det hade jag :) Först så åkte jag och mamma hem till mormor och överraskade henne med gofika och choklad. Sen åt jag och Mattias en god middag tillsammans, han hade köpt så fina blommor till mig. Kvällen avslutade vi hemma hos pappa. Tänk vad underbart att få fira alla hjärtans dag med alla man håller kär!

/Linda

Inga kommentarer: