tisdag 17 februari 2015

Dagens hall..


Jag är på jakt efter en stor korg som jag kan ha under månbordet. Jag tänkte nämligen förvara plädarna där i, såna som vi sveper in oss i när sommarkvällarna fortfarande är svala. Vi får se om jag har turen att hitta en fin gammal korg på någon loppis framöver.


Nya klänningen får hänga här en stund, på dörren till klädkammaren. Själva hängaren och galgen kommer från IKEA.


Hej!

Blåst och gråväder. Jag hoppas att jag får strålande sol och plusgrader på min födelsedag åtminstone :) I helgen blir det trerätters middag hemma hos oss med våra bästa vänner. Det ska bli så roligt att få laga god mat, umgås och kanske spela lite spel. Jag tänkte faktiskt unna mig några dagar ledigt nästa vecka. Då står det kalas, shopping och bowling på schemat! 

/Linda

Inga kommentarer: