lördag 2 augusti 2014

Lantligt sovrum

Solen skiner in så vackert i sovrummet om kvällarna.

Mamma kom över med en liten bukett med rara blommor,

Det är så fint att bryta av det vita med rustika detaljer.

Pinnstolen är ett gammalt loppisfynd.

Fönstret har jag också fyndat på loppis.

Det är något speciellt med gamla möbler.

En virkad sommarklänning.

Hej rara!

Jag hoppas att ni har en trevlig lördag? Jag har precis gjort klart sovrummet och passade på att ta några bilder i kvällssolen. Nya spetsgardiner har kommit upp och fönstret hängde jag upp ovanför bordet. Månbordet blev pricken över i:et här inne. Jag är så himla nöjd! Nu fattas det bara lite mattor och så ska jag hänga upp en ljusslinga från Iris lights brevid sängen. Jag har nämligen beställt hem nya höstfärger till butiken som kommer nästa vecka :)

2 kommentarer:

Gabriella sa...

Åh så ljust, fint och lantligt! Verkligen harmoniskt.
Kram

Ida Söderblom sa...

Verkligen hur fint som helst... Haft en tanke på månbord i vårt sovrum länge men man ska bara få tummen ur och göra det 😊 Hoppas din sommar varit underbar hittills... Stor kram 💕