onsdag 27 augusti 2014

Hallen är klar!

Jag har målat om min fina spegel som jag köpte när vi var på semester i Tunisien.

Snyggaste korgen! Jag älskar förvaring.

Jag är så nöjd med färgen på månbordet. Ljus, ljus grå.

Kandelaber min webbutik, emaljkanna Ib Laursen.


Hej igen!

Nu är hallen äntligen klar! Den blev precis som jag hade tänkt mig. När vi flyttade hit så hade jag en bild i huvudet hur jag ville ha det i hallen. På min lista stod det: ett gammalt månbord, en kaminspegel (den här har inte riktigt rätt form men den är fin ändå), tapeter från Falsterbo och en snygg jutematta. Plus att jag ville "gömma" alla jackor och skor. Och här har ni resultatet! :) Supernöjd med färgerna!

Jag har målat månbordet med kulör 5346, färgen kommer från Flügger Färg.

1 kommentar:

Johanna sa...

Jättefin hall! Hade varit kul att se en helhetsbild på den:)

Ha en finfin dag!

Kram Johanna