fredag 29 augusti 2014

Höstblommor

Fina höstblommor.

Mjukt kuddfodral i 100% bomull.


Hej!

Först och främst så vill jag börja med att säga TACK! Jag har nog världens finaste blogg- och instagramföljare. Det är så roligt att ni handlar i just min lilla webbutik. Tack för alla rara meddelanden ni lämnar i era beställningar :) Det värmer ska ni veta. Här ovanför ser ni mitt nya favoritkuddfodral med sötaste höstblommorna på. Jag får nog köpa ett stort linneskåp snart där jag kan förvara alla mina kuddfodral.. hi hi :) Trots att jag hade beställt hem massor utav kuddfodral så är det redan några som är slut såg jag. Jag ska försöka att få hem en till leverans inom kort. Trevlig helg!

1 kommentar:

LOPPISLIV sa...

Underbart mönster på kudden! Och så fin hallen blev, har suttit här och njutit av dina fina bilder! Ha en trevlig söndag!
Kram Paula