tisdag 2 juli 2019

MYSIGT RUM


Hej!

Har ni haft en bra tisdag? Julia vaknade genomförkyld igår morse så vi har mest hållit oss inne idag. Jag tog med barnen på en liten joggingtur i regnet imorse, alltid skönt med lite frisk luft. Det verkar inte vara någon jätteförkylning hon har fått som tur är. Vi får väl se om vi andra klarar oss eller inte. Här på bilden ovan ser ni i alla fall Julias rum. Hon har nog det absolut mysigaste rummet här hemma :) Jag ska försöka ta tag i att måla hennes kök och fixa iordning allt där inne. Tror det kommer bli superfint!


Vardagsrummet. Som jag ser fram emot att fylla den här vasen med spretiga rosenskäror och slöjsilja. Jag toppade ju alla mina rosenskäror som jag hade sått för att dem skulle bli buskigare. Det har dem verkligen blivit och nu börjar det äntligen dyka upp lite knoppar här och var. Hoppas på stora fina blommor.


Kvällsbuketten härom dagen. Den vita höstvädden blommar för fullt i rabatten nu. Det finns olika väddar men just den här är en perenn som återkommer år efter år. Ser ni blomman som är lite ljusgul? Det är en jättevädd och den blir nästan två meter hög. Humlorna älskar den!

Barnen sover och jag ska passa på att göra lite kvällsfika. Hoppas att ni får en mysig kväll!

Kram


Inga kommentarer: