onsdag 10 oktober 2018

SOVRUM


Hej

Hösten är nog min favoritårstid när det kommer till inredning. Det är så roligt att få ta fram plädar, ljuslyktor och få göra hemmet sådär extra mysigt. Så här ser det ut i vårat sovrum just nu. Jag har flyttat hörnskåpet som ni kanske ser, eller rättare sagt bytt hörn bara. Jag tyckte att skåpet förtjänade en plats där det syns mer. Den vita knopplisten tänkte jag byta ut mot en gammal i trä istället, jag ska bara betsa den lite först.


Där i spjälsängen sover Arvid. Åtminstone i några timmar. Han är inte ett dugg lik sin syster på den punkten i alla fall :) Hur som helst, jag är helt slut efter idag så jag ska bädda ner mig på soffan och titta på en ny serie som jag har hittat. Det ska bli så skönt med lite egentid nu när barnen sover.

Hoppas att ni också får en mysig kväll!

Kram från en trött mamma.

Inga kommentarer: