måndag 22 oktober 2018

NY VECKA


Hej

 Hur är det med er? Här hemma är vi förkylda så helgen blev lugn. Jag har äntligen tagit tag i mitt lilla hallprojekt som har legat och väntat på mig sen förra hösten. Ni som följer mig på instagram har ju fått följa med lite på storys, att jag bland annat att har betsat en knoppbräda och målat om lite. Jag tänkte visa er det imorgon.


Annars har det inte hänt så mycket här hemma. I fredags var jag äntligen och klippte mig. Det var på tiden. Det var så skönt att få komma hemifrån en stund och pyssla om sig själv lite, jag måste faktiskt bli bättre på det, jag hann även med en fika på stan och lite shopping också. Nu ska jag redigera några bilder, skriva in nya samarbeten i kalendern och betala fakturor. Hoppas att ni får en fortsatt mysig kväll!

Kram

Inga kommentarer: