onsdag 19 september 2018

NYTT FYND & LITE LINNESKÅP


 Hej

Jag lyckades hitta ett till fynd härom dagen eller rättare sagt ett slagbord och två gamla stolar för 200 kr. Det kallar jag fynd! Bordet har verkligen den där perfekta patinan. Nu är det ju så att jag har fyra slagbord hemma så två måste tyvärr flytta vidare.. annars blir Mattias tokig på mig tror jag. Jag har ett vitt till salu och ett grått. Maila mig gärna om du är intresserad, knorkan@hotmail.se :)


Jag passade på att höstpiffa lite i sovrummet också. Det här är verkligen mitt favoritskåp! Här inne ryms alla mina fina linnetextilier, plädar, överkast och så några gardiner i lådan. Tanken är ju att vi ska göra en liten makeover här inne men tiden har inte riktigt räckt till.. vi har precis återhämtat oss efter en envis förkylning som vi fick för två veckor sedan.

Har ni börjat höstpiffa än?

Inga kommentarer: