söndag 29 juli 2018

KÖKSÖN


Hej!

Nu var det ett tag sen sist igen men den här sommaren har man knappt velat vara inne. Jag försöker njuta så gott det går för i vinter kommer jag sakna både solen och dem här underbart ljusa kvällarna. Härom dagen slog det mig att Mattias börjar jobba snart så då fick jag ett ryck och började måla här hemma. På bilden ovan så kan ni se att jag har målat klart alla köksfönster och socklar, de var mörkbruna innan och socklarna var furufärgade. Jag har även börjat måla spaljén i trapphuset.. Puh säger jag bara! Vad har jag gett mig in på? Hur som helst så tänkte jag visa lite före- och efterbilder på det sen när jag är klar.


Här kommer en liten hallbild också. Trapphuset ligger till vänster på den här bilden. Det ska bli så roligt att få visa er lite mer av vårt hem till hösten när allt förhoppningsvis är färdigmålat :) Nu ska jag hämta lite glass och sätta mig och bläddra i några produktkataloger. Inspiration kan man inte få för mycket utav, inte glass heller för den delen. Hoppas att ni har en fin semester! Vi hörs snart igen.

Kram

Inga kommentarer: