söndag 1 juli 2018

JULIAS FÖDELSEDAG


 Hej

I fredags fyllde våran älskade Julia två år. Tänk vad tiden går fort! Vi har haft kalas för henne hela helgen och hon har fått så mycket fina presenter av familjen. Min stora tjej. Jag kommer ihåg när hon föddes som om det var igår. Det var den bästa dagen i hela mitt liv, att få bli mamma, och livet har inte vart sig likt sen dess.


 Här kommer några bilder från hennes födelsedag. Jag brukar ju oftast stå bakom kameran men jag ville ha några nya bilder till fotoalbumet på mig och Julia. Det är inte så lätt att få till en bra bild med ett litet yrväder som far omkring överallt :)


Jag hoppas att ni också har haft en bra helg med fint väder. Här hemma njuter vi för fullt av att ha semester. Man mår verkligen som bäst när man får tillbringa all sin tid med familjen.

Sköt om er så hörs vi snart igen!

Kram

Inga kommentarer: