söndag 1 september 2019

LÅNGÄRMAD OMLOTTKLÄNNING


Hej

Hoppas att ni har haft en fin helg och att ni mår bra. Barnen är genomförkylda och det är nog min tur att bli det nu också känns det som. Det blir en spännande morgondag att vara hemma själv med två krassliga små älsklingar. Men man får inte mer än vad man klarar av eller hur? Förkylningar går ju över som tur är :) Så här såg vårt sovrum ut härom dagen. Lite vita blommor piggar alltid upp vardagen.


Veckans klädtips! Hur fin var inte den här v-ringade omlottklänningen? Ljusbeige, snygg drapering och så skön. Jag föll pladask helt enkelt. Om du också tycker om långärmade klänningar så är det här ett måste till höstgarderoben. Vill ni kika mer på klänningen så hittar ni den här.


Trots att det är september så står min trädgård i full blom. Det är så skönt nu när man ska fota en massa samarbeten och jobb, istället för att åka iväg och köpa rekvisita så är det bara att gå ut i trädgården och plocka in en fin bukett.

Nu ska jag krypa ner under en varm filt tillsammans med en kopp te och hoppas på att känna mig piggare imorgon. Hoppas att ni får en mysig kväll.

Kram

Inga kommentarer: