söndag 2 juni 2019

KJOLAR, KÖK OCH TAVLOR


Hej

Jag har haft så mycket fotojobb och för lite tid över till annat den senaste veckan. All våran lediga kvällstid har gått åt till att gräva klart den nya dahliarabatten och fylla på den med ny jord. Nu är den äntligen klar och idag planterade jag ut några dahlior. Det kommer bli så himla fint i sommar när allt blommar!

Jag har även hittat den perfekta linnekjolen som ni kan se här ovanför. Den var så himla skön så jag var tvungen att beställa hem en i grönt också. För er som undrar vart den kommer ifrån så hittade jag den inne på H&M. Det tunna linnet är också därifrån. Längst ner så kan man knyta linnet om man vill. Snyggt till ett par jeans eller en tajtare kjol.


Vårt trapphus har fått sig en tavelvägg. Det blev genast lite mer ombonat. När jag tröttnar på motiven så tänkte jag klippa ut tapeter/presentpapper och sätta i ramarna :)


Syrenbuketter överallt här hemma. Kommer ni ihåg förra året när hägg, syren och äppelträden blommade samtidigt? I år blev det lite mer ordning på blomningen och man fick njuta lite mer. Om jag hinner den här veckan så ska jag försöka blogga ikapp, jag har massor av bilder som jag vill visa er. Nu ska jag ta tag i lite kvällsjobb. Jag fotade ett samarbete igår som måste skickas in idag.

Hoppas att ni får en mysig kväll!

Kram

Inga kommentarer: