torsdag 15 februari 2018

JULIA OCH LITE KÖK


Jag är så glad att vi valde öppna hyllplan mellan skåpen.


 Min lilla tjej.


 Ser ni "helgbuketten" där på köksön? En knippe gräs fick det bli :) Jättekonstigt om ni frågar Mattias.


 Hon som har ärvt sin pappas lockar. Så sött. Undrar om Arvid också kommer få lockar eller om han får mitt raka hår.


Hej finaste ni.

Idag har hela familjen vart på bvc. Lillkillen hade gått upp ett kilo sen sist så det var skönt. Nu väger han 3880 gram och är fem veckor gammal idag. Julia tycker fortfarande bra om sin lillebror, det är pussar i pannan och hålla handen som gäller. Sånt där som smälter ens hjärta ni vet. Annars så håller vi på och fixar lite här hemma. Vi ska snart börja måla Julias rum och sätta upp lite panel i köket där det platsbyggda skafferiet ska vara. Jag skulle behöva ställa mig och baka bullar och lite semlor också. Det är visst någon som fyller 30 år nästa vecka. Hjälp! 

Ps. Idag får ni 20% rabatt på den dyraste varan i webshopen. Välkommen in.

Kram

Inga kommentarer: