måndag 5 februari 2018

FÖRSTA FÖRKYLNINGEN


 Lite nya kuddar i soffan. Fransar, randigt och linne.


Hej från sjukstugan!

Jag kan inte ens komma ihåg sist vi var sjuka. Kan det vara två eller tre år sen sist? Julia blev genomförkyld förra veckan.. Hennes första förkylning så vi har faktiskt klarat oss bra. Såklart blev minsta älsklingen i familjen också förkyld.. Så himla jobbigt att se sina små barn sjuka och inte är blev det lättare när en annan också åkte på det. Jag måste erkänna att jag blev jätteorolig för Arvid, han är ju så liten, men hittills så går det bra. Jag hoppas att amningen hjälper honom. Jag tyckte att Julia var en lugn och snäll bebis men Arvid är nog den lugnaste bebisen jag har träffat hittills. Han sover, äter och bara är. Inget skrik trots att han är snorig. Mitt lilla hjärta.. Hoppas att det värsta har varit och att det vänder och blir bättre nu.

Kram

Inga kommentarer: