onsdag 10 januari 2018

NYVAKEN PELARGON


 Köksdetaljer. Just nu tycker jag om att blanda korgar, linnetextilier och gråa detaljer.


 Lite nytt till köket. Naturfärgade kökshanddukar från Himla och favoritporslinet från Bloomingville.


En nyvaken pelargon.


Hej!

Jag får passa på att önska er en god fortsättning. Det har vart lite tyst här inne på bloggen på sistone. Jag har njutit av den långa julledigheten, att få spendera lediga dagar med familjen är det bästa som finns. Här ovanför ser ni lite nya bilder från köket. Jag har städat bort all jul och tagit fram några utav mina vintertrötta pelargoner. Tänk att vi har allt det här härliga framför oss nu. Våren, ljuset och all grönska.. Så skönt. I köket har vi satt upp nya fönsterfoder, socklar och dörrfoder. Jag hittade inga kritvita lister så det fick bli träfärgade istället. Nu ska allt bara målas också :)

Kram

Inga kommentarer: