måndag 11 december 2017

LINNEPÅSLAKAN

Det här inlägget är en annons i samarbete med Ellos.

Hej

Har ni sett vilka fina linnepåslakan Julia har fått? Jag älskar ju våra linnepåslakan "Candice" från Ellos så jag blev jätteglad när jag såg att det fanns likadana för barn också :) Ni hittar påslakansetet här. Den här helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. I lördags kväll så fick vi åka in till förlossningen. Vi satt hemma i soffan när jag sa till Mattias "visste jag inte bättre så skulle jag tro att förlossningen drar igång nu" och straxt efter det så började jag blöda. Bebisen har ju legat på tvären i magen och i lördags morse så la han sig med huvudet neråt. Jag vet inte om det kanske var orsaken till blödningen eftersom att jag har föreliggande moderkaka. Hur som helst så åkte vi in och fick stanna kvar en stund medan de tog prover och gjorde ultraljud. Jag ville inte sova över där så jag fick tabletter med mig hem istället och så fick vi en tid imorgon för att se hur det ser ut.

Kram

Inga kommentarer: