söndag 5 november 2017

EUCALYPTUS


Igår klädde jag in min fina ljuslykta med eucalyptus. Den hängade ljuslyktan hittar ni i min webshop och den finns även i vitt och metall.


 Jag kan inte få nog utav handgjorda korgar. Tänk vilket arbete det ligger bakom varenda korg. Den här stora har blivit en av mina favoriter.


Hej!

Vad fort den här helgen gick. Nu är det gamla köket borta, taket är målat och golvet är lagt. På måndag börjar snickarna med det nya köket sen är det bara lite småfix kvar så som lampor, kakel och el. Det lutar åt att vi ska sätta upp panelskivor i hela köket, tror det blir snyggast då vi ska platsbygga ett skafferi också. Jag har fortfarande inte hittat några pardörrar så det får nog bli en tripp till byggnadsvården nästa helg. Hoppas att ni har haft en bra helg!

Ps. Idag är det sista dagen på erbjudandet i webshopen. Välkommen in!

Inga kommentarer: