tisdag 27 juni 2017

FÖRSTA TOFSEN

  

Det är så fint med vita pelargoner på sommaren. Nu finns det bara två koffertar kvar i webshopen, den här och en till större modell.


Den allra första tofsen. Tänk att min lilla Julia fyller 1 år på torsdag. 


I köket samsas gammalt och nytt. Stegen och soppterrinen är ett loppisfynd, muggar/skålar kommer från Ellos och hyllorna kommer från IKEA.
 

Hej!

Jag passar på att blogga lite nu när Julia har somnat. Hon har sovit så himla dåligt sen hon fick sin 1-års spruta.. Nu håller vi tummarna att hon sover hela natten. Jag har fyllt upp frysen med hembakade bullar till helgens kalas. Jag tänkte även att jag skulle hinna baka en jordgubbstårta, en smulpaj med jordgubbar och rabarber (för den som inte vill ha tårta) och så tänkte jag göra chokladbollar :) Hoppas att det blir fint väder i helgen så att vi kan ha kalaset i trädgården.

Nu ska jag packa lite paket innan kvällsfikat. Ni vet, "mammaledig" på dagtid och egen företagare på kvällstid.

Kram

Inga kommentarer: