torsdag 29 juni 2017

1-ÅRS DAGEN


Våran fina Julia!


Sänghimmel/vimpel/stjärnkudde Numero 74, kanin Maileg, elefantlampa/stickad kanin min webshop.


Tänk att det är ett år sedan idag jag låg på BB, nyförlöst och alldeles förälskad i den här lilla tjejen.


Sötaste kanin från Maileg.


Nyfiken på allt..


Hipp, hipp, hurra!

Idag blir våran fina tjej 1 år. Vi har precis kommit hem från min mormor, vi har vart där och ätit tårta för hon fyller ju också år idag. Hon fyller 93 år så det är lite åldersskillnad mellan dem två. Jag passade på att ta lite nya bilder på Julia igår medan det var fint väder ute. Hon har på sig min gamla klänning som jag hade är jag var liten. Tänk vad tiden går fort..

Här ovanför ser ni lite bilder från hennes rum. Den söta kaninen från Maileg fick hon imorse :) Den blev omtyckt direkt, hon har släpat runt på den hela morgonen.

Kram

Inga kommentarer: