tisdag 7 juni 2016

VECKA 38




Hej!

Idag är det 17 dagar kvar till midsommarafton och jag har gått in i vecka 38. Vi var hos barnmorskan i fredags och allting såg bra ut. Magen har sjunkit ännu mer och bebisens huvud är fixerat, fast det har det ju varit i några veckor nu. Jag mår fortfarande jättebra! Ingen halsbränna, inga förvärkar, ingen foglossning.. Livet kan inte vara så mycket bättre. Jag går fortfarande på mina långpromenader, sover hela nätterna och jag kan vara ute och njuta av det fina sommarvädret utan att svettas bort. Allt känns precis som vanligt förutom att jag har en livlig liten bebis i magen :)

Jag trodde att jag skulle vara supernervös inför förlossningen vid den här tiden men jag känner mig jättelugn konstigt nog. Det kanske är för att jag mår så himla bra. Jag tror att det är lättare att tänka negativt om saker och ting när man mår dåligt. Vi får väl se om jag är lika lugn om två veckor.

Härom kvällen blev jag fotograferad av Hanna. Jag fick ha på mig en underbar gravidklänning.. Kände mig som en riktig midsommarbrud. Bilderna ovanför har Mattias tagit, lovar att visa er bilderna från fotograferingen sen när jag ha fått dem. Vill ni se ett smakprov så kan ni gå in på Hannas facebook, klicka här, hon har lagt ut en bild där :)

Kram!

Inga kommentarer: