onsdag 15 juni 2016

GRAVIDFOTOGRAFERING






Godmorgon rara ni!

Här ovanför ser ni några bilder från gravidfotograferingen som jag gjorde när jag var i vecka 38. Hanna, hon som fotade bilderna, var jättetrevlig och man kunde verkligen slappna av i hennes sällskap. Vi hade så himla roligt där på ängen. En kväll att minnas för alltid. Jag ser verkligen fram emot att få visa dem här bilderna för min dotter sen när hon blir lite äldre.

Vill ni kika på Hannas hemsida så kan ni göra det här och här.

Idag är det bara nio dagar kvar till BF. Jag mår fortfarande jättebra, jag känner mig pigg och utvilad. Jag hade aldrig kunnat drömt om att jag skulle må såhär bra. Jag känner mig varken stor eller klumpig, det känns faktiskt inte som att jag är höggravid överhuvudtaget (förutom när jag ska vända håll i sängen på nätterna haha). Imorse på långpromenaden så slog det mig, vattnet kan ju faktiskt gå när som helst nu. Jag kanske ska börja gå lite kortare promenader nu när Mattias inte är hemma. Man vill ju inte bli ståendes någonstans direkt :)

Kram!

Inga kommentarer: