lördag 19 oktober 2013

Keramikhus

Kista i rotting IKEA, fönsterram loppisfynd, keramikhus och ljusstakar min webbutik. 


God kväll!

Vi har haft en lugn och skön lördag. Mattias kom hem från Stockholm i torsdag och var genomförkyld. Än så länge har jag klarat mig :) Jag har faktiskt inte vart sjuk sen i oktober förra året *peppar, peppar, ta i trä*. Dem här bilderna tog jag medan jag väntade på att maten skulle bli klar. Det blev lövbiff med potatis, coleslaw och hemmagjort vitlökssmör. Nu är vi mätta och belåtna :) Jag hoppas att ni får en mysig kväll!

Kram Knorkan ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va fint med husen på brickan;) ha en skön lördag kväll. Kram

Anonym sa...

Hej! Jag hann aldrig beställa ljusstaken Povero för 139:- innan den tog slut.. Kommer det komma in flera, när i så fall? Dem är så fina.. Kram!