onsdag 27 september 2017

BETONGGRÅ

(Reklam! Det här inlägget presenteras i samarbete med Ellos och innehåller adlinks)


En korg med blommor.


Finaste bomullsmattan i en härlig betonggrå färg från Himla, ni hittar den här.


Vilken varm och solig höstdag vi har haft idag.


 God kväll!

Vi har spenderat dagen ute i trädgården. Julia har sprungit runt bland alla löv som har fallit ner från träden och jag har gjort lite höst i trädgården. Jag har plockat in krukor, slängt vissna sommarblommor och städat lite i mitt lilla växthus. Jag hann inte gräva ner tulpanlökarna i rabatten som jag hade tänkt så det får jag ta någon annan dag. Jag funderar på att åka till blomsterhandeln imorgon och införskaffa lite höstblommor till framsidan.

Här ovanför ser ni min nya matta från Ellos. Jag tyckte att färgen var himla fin nu till hösten så den fick flytta in i vårt sovrum :) På tal om sovrum. Jag har precis målat klart hyllplanen till linneskåpet så imorgon ska jag äntligen få lite ordning bland alla sängkläder, kuddfodral, plädar och sånt som fortfarande ligger nerpackat efter flytten. Återkommer med bilder.

Kram

Inga kommentarer: