tisdag 31 januari 2017

GRÖNA VÄXTER


Min favoritväxt just nu är Monstera. Sovrummet går i färgerna vitt, grått och brunt just nu.


Kuddfodral/örngott/linnegardiner Ellos, spjälsäng Sebra, trähink/fönsterram loppisfynd, metallhink/spegel min webshop, sänghimmel/vimpel Numero74.


Hej!

Hoppas att allt är bra med er. Själv är jag lite trött idag. Julia har fått för sig att vakna klockan 04.00 på morgonen i två dagar i rad nu. Här ovanför ser ni lite nya bilder från sovrummet. Härom dagen satte jag upp nya ljusgråa linnegardiner från Ellos. Så himla fina och just linne passar så bra i sovrummet tycker jag. Det blir en mer ombonad känsla. Tänk vad mycket textilier kan göra.

Nu ska jag fixa lite lunch till mig och lilltjejen, hoppas att ni får en fin tisdag!

1 kommentar:

A Casa Madeira sa...

Amei as imagens.
Adorei conhecer.
janicce.