onsdag 9 mars 2016

KÖKET


Vårt lilla kök!


Hej!

Idag har jag stått i köket och planterat sticklingar. Jag hoppas på många fina mårbackor nu till sommaren. Jag har fått så många frågor på sistone om jag inte kan visa en bild från vårt kök. Såklart kan jag det! Vi har ett väldigt mysigt men litet kök :) Det passar oss just nu men till framtiden så drömmer jag om ett stort kök med större arbetsytor och en fin köksö. På tal om något annat.. Imorse när jag kom hem från promenaden så såg jag att snödropparna och tulpanerna är på väg upp i trädgården. Som jag har längtat! Nu måste väl våren ändå vara på gång?

Har ni sett några vårtecken än?

2 kommentarer:

Anna sa...

Så fint kök ni har!

Här ligger snön fortfarande tjock och det dröjer
nog någon månad till innan det dyker upp blommor.

Unknown sa...

Sååå roligt att se mer av din inredning och på ställen och i vinklar som inte är så vanliga 😀😀 Älskar din stil!