fredag 8 november 2013

Servetter

En lantlig och rustik servetthållare i flätad korg.

Servetter från Mynte serien i en härlig grå/brun färg.

Det känns lite "vintrigt" i köket.


Hej!

Produktfotografering pågår! :) Det är den här "delen" av jobbet som jag tycker mest om. Ja, det och träffa alla trevliga kunder förstås :) Dem här fina servetthållarna kom med leveransen igår. Jag tycker att köket känns lite mer vintrigt nu. Det är ju trots allt november. Jag hoppas att ni får en mysig fredagskväll! Själv ska jag jobba några timmar till innan jag tar helg.

Kram Knorkan ♥

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jag har en liknande servetthållare här hemma! Den tar jag fram vid vissa tillfällen. Mad småbarn hemma är hushållsrulle mer praktiskt;)

Älskar dina lärkgrenar och hoppas så innerligta att jag ska finna några till mig själv i år.

Trevlig helg!

Kramar Johanna

LOPPISLIV sa...

Underbara bilder! Så fina lärkgrenar. Kraaaam Paula