onsdag 7 december 2016

LÄGGA NER ELLER FORTSÄTTA?


Hej

Sen Julia föddes så har jag inte riktigt haft tid med webshopen. Jag har i princip bara hunnit att packa upp leveranser och packat beställningar. Tiden har inte räckt till helt enkelt. Nu när det börjar närma sig årsskiftet så kände jag att jag måste fatta ett beslut, lägga ner eller fortsätta. Efter mycket om och men så har jag valt att fortsätta :) Jag saknar verkligen att fotografera och göra fina inköp till min lilla webshop. Sen jag startade år 2012 så har jag lagt ner hela min själ i företaget. Allt från fotografering till val av produkter.. Jag älskar verkligen mitt jobb!

Efter nyår så tänker jag uppdatera min lilla webshop, det blir en liten nystart kan man säga :) Jag tänker förbättra kassan med betalsätt, göra det enklare att handla, försöka få ner fraktkostnaderna, snabbare leveranser och göra om sortimentet lite. Det är så otroligt svårt att konkurrera med alla stora webshopar i dagens läge. Ni som har en liten verksamhet vet vad jag menar. Jag har inte råd att erbjuda fri frakt hela tiden eller att ha 40% rabatt på hela köpet.. Det jag kan erbjuda istället är att paketen blir omsorgsfullt packade, men en liten personlig hälsning och förhoppningsvis inspirera er med mina bilder. Jag hoppas verkligen att ni vill fortsätta besöka min webshop lite då och då :)

Om ni har några önskningar angående sortimentet eller något annat så är ni välkomna att höra av er!

Kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Så bra att du fortsätter, tycker att du har fina saker i din webbshop och jag har varit nöjd med mina köp hos dig. / Susanne