tisdag 1 december 2015

HALLEN OCH JULKLAPPSTIPS


I hallen samsas gammalt och nytt.


Småblommig pläd från Ib Laursen.


Kristallkrona Cervera, månbord loppisfynd, nattlinne Lindex, Enjoy Candels min webshop.


Dagens julklappstips! Ge bort en vacker pläd till någon du tycker om. En perfekt julklapp till alla som älskar blåvita textilier. Jag har redan den randiga, den småblommiga pläden får nog bli en julklapp till mig själv i år :)


Den här söta kransen är en favorit här hemma. Jag köpte den för flera år sedan och jag tycker lika mycket om den fortfarande.


Hej!

Sol och klarblå himmel, så himla skönt att ljuset har återvänt. Jag passade på att ta några bilder på hallen idag, som ni kanske ser så har vi inte så mycket julpynt här hemma. Jag tycker om det enkla. Vita stjärnor och adventsljusstakar i alla fönster. Julrosor som pryder fönsterbrädorna. Pepparkakor. Vackra adventsljusstakar. Kottar. Levande ljus. Det får räcka för oss i år. Jag längtar tills det är dax att hämta hem julgranen :)

Ps. Den här veckan får ni 20% rabatt på serien "Valter" från Boel & Jan. Ni hittar alla produkter under den nya kategorin "Veckans julerbjudande". Välkommen in i webshopen!

Kram L

Inga kommentarer: