tisdag 13 oktober 2015

LANTLIG JUL


Finaste adventsljusstaken! Dekorera glasboxen med kottar, mossa eller julkulor till första advent.


Ungefär så här vill jag att det ska se ut i vår hall nu till julen.


Min favorit! En lantlig adventsljusstake i form av söta ljuslyktor där det står 1-4 på.


En snygg och enkel ljusstake som matchar dem andra adventsljusstakarna. Den här kan man använda året runt, dekorera glasboxen efter säsong.


Sötaste hjärtat med bjällror. Perfekt att hänga på den stora adventsljusstaken, på dörrhandtaget eller på ett fint skåp.


Hej!

Här kommer lite julinspiration från min webshop. Det kanske är lite tidigt med julsaker än men eftersom att jag driver mitt företag själv så måste jag börja i tid annars hinner jag inte med att fota allt som kommer :) Nu ska jag fortsätta med bokföringen. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig tisdag!

Kram L

2 kommentarer:

Charlie CS- Kulturtanten som älskar julen! sa...

Så fint! Jag gillar att du är igång med julsakerna!
Finns mycket att inspireras av!

Lindoo sa...

Hittar inte ljuslyktorna med nr 1-4 på hemsidan 😢
Hur beställer jag dem? 😊 / Linda