tisdag 7 juli 2015

Ny lampskärm


Nu har äntligen den nya lampskärmen kommit upp i vardagsrummet.


Girre tycker fortfarande om att sova i korgstolen som ni ser :)


Den kommer från IKEA och serien heter "Nipprig". Dock valde jag att måla om den i en ljusgrå färg, såhär såg den ut innan. 


Hej!

Det var länge sen jag visade några bilder från vardagsrummet så jag tyckte att det var dax nu när jag äntligen har fått upp den nya lampskärmen. Igår plockade jag in en liten bukett med lavendel från trädgården. Jag älskar verkligen den här årstiden!

Kram L

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hej!

Tack för en bra blogg och en fin webshop!

Vad använde du för färg när du målade om lampskärmen? Sprayade du eller pensel?

/Hanna

KNORKAN sa...

Hej Hanna, tack snälla du! Vad glad jag blir :) Jag använde samma färg som jag målar möblerna med. Om jag hade gjort om det idag så hade jag nog använt sprayfärg istället då det var svårt att komma åt med penseln.