torsdag 12 mars 2015

Städtorsdag..


Ny vårklänning från H&M.


Jag är så nöjd med den jätteljusa gråa färgen på månbordet.


Korgen (på klädskåpet), pallen och månbordet är loppisfynd.


Planterat om mina pelargonsticklingar, som jag fick när jag fyllde, i större krukor.


Klädskåp IKEA, spegel köpt på semestern i Tunisien, lampfot & skärm IKEA.


Snygga och stilrena krukor i olika modeller, Plantagen.


Hej!

Jag har precis packat klart veckans beställningar och nu tänkte jag ta tag i torsdagsstädningen. I helgen tänkte jag ta tag i vitrinskåpet som står i sovrummet. Tanken är ju att jag ska sätta upp gardiner i det och använda det som linneskåp så länge. Jag velar fram och tillbaka när det gäller tyget.. Vet ni vart man kan köpa ljusblått eller marinblått tyg med rara små blommor på? Kom gärna med tips! :)

/Linda

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Linda,

På www.piqueprovence.se hittar Du underbara
blommiga tyger i blå nyanser...

Ha en härlig lördag!

Mvh

Annika