måndag 12 januari 2015

Vintervår i hallen!

Det är så skönt att äntligen ha en ljus, stor och rymlig hall.

Enjoy Candles min webbutik, lampfot och lampskärm IKEA.

Mina favoritfärger! Vitt, blått och ljusgrått.

Klädskåp IKEA, jutematta min webbutik.

Sötaste lampskärmen! Det bästa är att den går att ta av och tvätta.

Jag älskar ljuset i vår hall!

Ett pyttelitet blad från min gamla mårbacka ger en inblick i vad som komma skall. Tänk att vi är på rätt sida av året. Vi har allt det finaste framför oss nu. Lycka!


Hej mina fina läsare!

Jag hoppas att ni har haft den bästa helgen. Här har det snöat konstant som det känns. Vi har en liten vovve som är överlycklig i alla fall! Han springer, hoppar och leker ute i trädgården :) Själva har vi tagit det lugnt i helgen. Vi har ätit god mat, gått långa härliga promenader i vinterlandskapet, tagit ett varmt bad, ätit glass och tittat på filmer. Den här veckan står det inköp och Formex i kalendern. Jag känner mig glad, förväntansfull och pirrig i magen! Likadant inför varje mässbesök :)

/inda

1 kommentar:

Sofi sa...

Hej Linda!

Ni har så vackert i er hall! Otroligt vinter/vår fräscht.
Låter som du haft en toppenhelg helt i min smak:)
Kan tänka mig att du ser fram emot Formex!

Ha det fint!

Kram Sofi