lördag 22 februari 2014

Sovrum

 
Jag tycker om fina detaljer.

Vitt, blått och trä.

Kökssoffan är ett blocketfynd!


Hej!

Här kommer några bilder från sovrummet. Det är mulet här idag så det är inte det lättaste att fota :) Vi började dagen med en långpromenad följt av fika med goda vänner. Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det ska jag ut och "övningsköra". Jag har körkort men jag tycker det är lite läskigt att köra en helt ny bil :) Vi fick nämligen hem bilen igår eftermiddag. En stor och rymlig Passat, årsmodell 14. Hjälp! Hur ska jag någonsin kunna lära mig alla knappar och finesser?

Kram Knorkan ♥

3 kommentarer:

Så gott som sa...

Jag föll direkt för dina nya kuddfodral och var "tvungen" att göra en beställning i din butik :) Lycka till med "övningskörningen"! Kram Åsa

LOPPISLIV sa...

Underbara bilder!! Så vårigt, vitt och krispigt. Och kuddfodralet är ju hur sött som helst, Love it :-)

Kraaaam Paula

Gabriella sa...

Åh vilken ljuvlig kudde! Vitt och blått tillsammans alltså, svårslaget:)
Kram