måndag 16 december 2013

Veckan innan jul

Ljuvliga påslakan från Gripsholm pryder sängen nu under julen.

Hej!

Jag får be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Det är en intensiv period nu innan jul! Den här veckan ska alla beställningar packas och skickas, hemkörningar till rara kunder ska hinnas med, sen måste jag förbereda inventeringen och årets stora julrrea innan jag kan ta lite julledigt. Gissa vem som kommer somna tidigt på söndag kväll? :) Jag hoppas att eran vecka blir fin!

Kram Knorkan ♥

3 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Sååå fina påslakan, har letat efter rutiga vit/röda till jul, tackar för tipset :-))

Hoppas du får en fin och lugn måndag :-)
Kram Paula

Elin sa...

Hej. Hittade till din blogg rätt nyligen och jag fullkomligt älskar dina bilder, och din inredning. Precis i min smak. Och din webbutik kommer jag bli en flitig kund i, så mycket fint! :)

Gabriella sa...

Så härliga påslakan, finfina såhär i juletider också:)