söndag 28 oktober 2012

Kransar av lingonris

Idag har jag pysslat lite här hemma och gjort kransar av lingonris

Istället för att använda ståltråd/bindtråd så tog jag en zinkkrans med hjärtan och klädde in i lingonris. Smidigt och enkelt!

Zinkkransen från Ib Laursen hittar ni i min webbutik för 69 kr.

Hösten och vintern är mina favoritårstider när det gäller pyssel. Det finns oändligt med saker man kan göra, det är bara fantasin som sätter gränser :) Tycker ni om att pyssla?

Kram Knorkan ♥

4 kommentarer:

Anna sa...

Jag har också funderingar på att göra en krans av lingonris. Har ett hjärta i zink som jag tänkte använda som grund. Det är så kul att pyssla lite själv!

Sofi sa...

Hej!

Å så vackert!

Älskar att göra kransar och längtar så efter att få julpyssla:)

Kram på dig

homeby Lotta vita nyanser sa...

Hej,
jag gillar verkligen din lingonkran då den är så skir eller tunn om du förstår..

Själv har jag plockat en minigran idag:)

Ha det fint!

Kram
Lotta

Annas hjärtan sa...

Superfin krans! Kram Anna